beantwoord

Klacht

  • 3 September 2019
  • 1 reactie
  • 255 x bekeken

Zojuist ben ik door jullie monteur gebeld dat hij er pas na 2 uur kan zijn. Ik vind het schandalig dat ik dit pas zo laat hoor en dat jullie planning dusdanig mis loopt dat ik hierover een klacht wil indienen. Ik heb de ochtend vrij zodat ik thuis ben voor jullie monteur en zit hierop te wachten. Nu moet ik vanmiddag dus vrij nemen van werk en afspraken afzeggen en verzetten omdat jullie planning mis loopt.

Ik vind dit ronduit asociaal en klantonvriendelijk. Op dit moment kan ik niet anders dan thuis blijven wachten tot de monteur er is. Als het probleem niet opgelost kan worden wil ik graag de mogelijkheden onderzoeken om mijn abonnementen op te zeggen wegens niet nakomen van afspraken en niet leveren van de service die beloofd is. Ik hoor graag onder welke voorwaarden ik mijn contract voor de eindtermijn kan opzeggen, want op deze manier heb ik alleen maar gedoe door klant te zijn bij jullie.
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 4 September 2019, 10:30

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 5

Hé Anneeeeeeee,

Jammer om van je te horen dat de monteur te laat is voor de afspraak en dat je hierdoor vrij hebt moeten nemen. Onze monteurs doen hun best om altijd volgens afspraak bij je langs te komen maar helaas kunnen afspraken uitlopen en is daarom van te voren niet precies in te schatten hoe lang het duurt. namens Tele2 excuses hiervoor.

Helaas kan ik je via het forum niet helpen met het opzeggen van je abonnement, mocht je dergelijke zaken willen bespreken dat kun je daarvoor het beste contact opnemen met de klantenservice of de Tele2 monteursafdeling waar je als het goed is een rechtstreeks nummer van hebt ontvangen.

Groet, Kevin