Hallo,ik zit sinds donderdag ochtend met een zeer onstabiel internet.medere malen de router herstart en gereset.Enook via 192.168.1.1 een reboot gedaan maar probleem houdt aan.
Beste antwoord door Rox van Tele2
Bekijk origineel berichtHallo,ik zit sinds donderdag ochtend met een zeer onstabiel internet.medere malen de router herstart en gereset.Enook via 192.168.1.1 een reboot gedaan maar probleem houdt aan.
Beste antwoord door Rox van Tele2
Bekijk origineel berichtOpeens slecht internet, dan zal hij van te voren wel goed gedaan hebben.
Zal zo een aansluiting dan zomaar zonder interventie ineens veranderen?
Hey
Mocht je er met de bovenstaande tips niet uitkomen, dan kan ik een lijnmeting uitvoeren. Door een lijnmeting uit te voeren, kan ik checken wat er mis is en als het nodig is kan ik een monteur op pad sturen. Het is het beste als je jouw profiel zo volledig mogelijk invult met jouw klantnummer. Dan duik ik direct in het systeem voor je!
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.