Mijn internet is plotseling afgesloten. Als ik de browser open, staat er dat dit is vanwege een betalingsachterstand. Die heb ik echter niet (en ook nooit gehad). Heb al gebeld met Odido, maar die zeggen dat mijn adres daar niet in het systeem staat en dat ik met Tele2 contact op moet nemen. Hoor graag wat er aan de hand is en hoe we dit kunnen verhelpen.
Dag Marciano en Floor,
Na jullie antwoord heb ik gebeld met de klantenservice. Zij konden uiteindelijk het internet, dat per ongeluk opgezegd was, weer aansluiten.
Toen ik vandaag thuis kwam, was het internet echter wéér afgesloten. De klantenservice zegt dit keer dat het niet mogelijk is om het weer aan te sluiten, maar ik vermoed dat het - net als vorige keer - wel moet kunnen. Zie ook dit nieuwe topic voor een uitgebreide omschrijving van het probleem:
Zeer graag jullie hulp. Bij voorbaat dank.
Hi
Of heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.