beantwoord

Herinnering retourzending

  • 8 January 2019
  • 2 reacties
  • 133 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Op 10 december jl. heb ik mijn oude Wifi modem retour gestuurd naar Tele2 na ontvangst van een nieuwe modem.
Nu ontvang ik een herinneringsbrief met het verzoek de apparatuur retour te zenden. Volgens PostNL is het pakket op 11 december afgeleverd. Zou u kunnen nakijken wat er aan de hand is?
icon

Beste antwoord door Kevin van Tele2 14 January 2019, 08:28

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 5
Hé Liu,

Als je mij een privébericht stuurt kan ik het voor je nakijken, zet daarin dan je:

- Naam
- Adres
- Postcode + Woonplaats
- Klantnummer
- Geboortedatum

Gebruik deze link om mij een privébericht te sturen: Privébericht naar Kevin.

Bedankt voor je medewerking en ik zie je gegevens graag tegemoet.

Groet, Kevin
Reputatie 5
Hé Liu,

Bedankt voor je bericht. Ik heb het nagekeken en het modem is retour gemeld in het systeem, je mag de herinneringsbrief daarom als niet verzonden beschouwen!

Groet, Kevin