beantwoord

Geen signaal uit KPN aansluitpunt

  • 29 September 2021
  • 1 reactie
  • 72 x bekeken

Reputatie 2

Sinds vandaag krijg ik geen Line signaal meer op mijn modem. Uit het KPN aansluitpunt komt geen signaal meer. Ik heb dit gemeld bij de klantenservice. Nu krijg ik een afspraak met een Guidion Expert? Toen ik klachten over de internetsnelheid had kwam er een KPN monteur voor die meting? Nu heb ik thuis dus niks meer, geen tv, geen internet, geen telefoon. Op zijn vroegst heb ik afspraak vrijdagmiddag!?  Maat hoe weten jullie wie de storing kan oplossen? Ik woon boven in duplex woning. Geen idee of ik rechtstreeks op de wijk centrale kast zit of ben aangesloten in de meterkast bij de onderburen? Wat als de storing in de wijk centrale doos zit, dan moet er alsnog een KPN monteur komen?  Die mag dat verhelpen? Bij de snelheidsmeting werd een ader gewisseld in die wijk centrale kast? Zou zo graag weer tv willen kijken als jullie het niet erg vinden?  Het is nu woensdagavond. Erg stil. En het blijft stil .. Groetjes Henk Jan.

icon

Beste antwoord door theocoppes 30 September 2021, 00:33

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Die Guideon monteur werkt in opdracht van de KPN aan de KPN kabels.

Erg vervelend maar daar is weinig aan te doen.

Heb je een handy die je als hotspot voor internet kunt gebruiken, misschien met een tijdelijke bundel?

Je kunt een compensatie krijgen van 1/30 van je maandelijks abonnementsgeld per dag (24 uur)

Hopelijk voor jou duurt die storing niet zolang zodat die compensatie sowieso niet de moeite waard is.

Succes ermee!