Ik heb een internet + vaste telefonie abonnement. Woensdag 3 april stopte zowel telefonie als internet met werken. Ik dacht dat er misschien een storing was en heb afgewacht. De dag erna ondervond ik nog hetzelfde probleem en besloot de klantenservice te bellen. Volgens de medewerker die ik aan de lijn kreeg was er iets van onderhoud in de omgeving en zou het probleem worden opgelost. Dit gebeurde niet en heb later weer gebeld. Van afstand is mijn verbinding uitgelezen en de telefonist gaf aan dat er een monteur van de KPN moest komen, dit zou binnen 3 werkdagen gebeuren en de monteur zou telefonisch contact opnemen als hij geweest was. De monteur heeft wel de 'ticket' afgesloten maar heeft geen contact opgenomen. Ook was het probleem nog niet opgelost.
Weer gebeld en er zou weer een nieuwe opdracht worden gemaakt voor een monteur. Uit eindelijk heb ik gevraagd of er geen monteur bij mij kan komen kijken en heb een afspraak ingepland via de website. De monteur zou vandaag bij mij langskomen, maar is niet geweest.
Onderhand is mijn geduld wel een beetje op en weet niet echt wat ik verder nog zou kunnen doen...
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht