beantwoord

Geen internet en wifi in Oldenzaal

  • 29 January 2021
  • 2 reacties
  • 160 x bekeken

In de omgeving van Oldenzaal geen internet en wifi en geen tv ook niet bij de buren en die zijn aangesloten bij KPN.

icon

Beste antwoord door pipodeclown 30 January 2021, 14:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7

Dan ligt het probleem vermoedelijk in de wijkcentrale van KPN. Bel de klantenservice of wacht tot KPN het probleem oplost als gevolg van de melding van de buren.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo Asterix888,
Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw internetverbinding.

Als meerdere woningen geen internetverbinding hebben dan is meestal iets mis buiten de woning, zoals Pipo aangeeft. Ben je inmiddels alweer online? Zo niet dan ga ik je helpen met tips die jij kan uitvoeren thuis, je moet natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn! Als eerste wil ik je vragen om je modem uit te zetten en de stekker uit het stopcontact te halen. Wacht 30 seconden, doe je stekker er weer in en je modem aan dan zal deze weer opnieuw verbinding maken. Helpt dat niet? Dan heb ik hier een handig topic erbij gezocht en daarin staan enkele hulpmiddelen om jouw vaste internet weer werkend te krigjen. Kijk hier voor de uitleg: https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-what-to-do-mijn-vaste-internet-doet-het-niet-80725.
 

Laat je ons weten of het gelukt is? De Community staat voor je klaar!