beantwoord

geen internet

  • 14 November 2020
  • 4 reacties
  • 119 x bekeken

Afgelopen woensdag gebeld. Bleek dat de kpn in de wijkkast kabeltjes had omgedraaid. Zou maximaal 48 uur voordat het verholpen was. Het is nu zaterdag en heb nog steeds geen internet thuis. Ben nu wel bijna door mijn mobiele internet van kpn heen. Wie gaat dit allemaal betalen.

icon

Beste antwoord door WhTurner 14 November 2020, 13:36

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7

Als KPN met kabeltjes heeft lopen rommelen dan zou KPN je ook een extra mobiele bundel moeten geven.

Nee. De klant heeft een contract met Tele2. Dus als er een tegemoetkoming moet komen, zal Tele2 dat moeten doen. Tele2 heeft een contract met KPN, dus zullen die het onderling eventueel moeten regelen. Niet de klant opzadelen met een onjuist advies, de klant en KPN (internet) hebben niets met elkaar te maken.

Het was niet als serieuze reactie bedoeld. Over een eventuele compensatie staan vast de voorwaarden in het afgesloten contract. Ik bedoel dat KPN nogal vaak met kabeltjes loopt te rommelen en vraag me altijd af of ze met de kabeltjes van hun eigen klanten ook zo onzorgvuldig omgaan. Ik kan natuurlijk niets hard maken, maar heb er altijd wat moeite mee dat een concurrent van Tele2 door de overheid is aangewezen als netbeheerder van het netwerk. Bij het energie netwerk en het spoor heeft de overheid weloverwogen een andere keuze gemaakt.

Reputatie 3

Als KPN met kabeltjes heeft lopen rommelen dan zou KPN je ook een extra mobiele bundel moeten geven.

Nee. De klant heeft een contract met Tele2. Dus als er een tegemoetkoming moet komen, zal Tele2 dat moeten doen. Tele2 heeft een contract met KPN, dus zullen die het onderling eventueel moeten regelen. Niet de klant opzadelen met een onjuist advies, de klant en KPN (internet) hebben niets met elkaar te maken.

Reputatie 7

Als KPN met kabeltjes heeft lopen rommelen dan zou KPN je ook een extra mobiele bundel moeten geven.

Bel even de klantenservice 020 75 44444, die kunnen misschien iets zeggen over de voortgang.