beantwoord

Draadloos internet instellen lukt niet (volledig)

  • 15 October 2020
  • 2 reacties
  • 172 x bekeken

Net gebeld met helpdesk, maar de medewerker kon me niet verder helpen en zag ook niet het probleem. 

Het zit zo: mijn internet viel vorige week weg, uiteindelijk na veel geprobeer modem gereset via achterkant. Daarna kreeg ik op laptop in browser scherm van Tele 2 met tekst 'Stel je draadloze verbinding in' en 'Nu is het een eitje, volg gewoon de vier stappen…' (De medewerker aan de lijn kwam dit niet bekend voor.)  Maar hij loopt dan vast bij vierde stap met dat zandlopertje in beeld. 

Dat gebeurt elke keer. Dan is er de optie handmatig instellen maar daar kom ik niet uit. 

Iemand tips?

Ik heb dus wel internet (hoewel hij zegt 'geen internettoegang'.) Maar moet elke keer als ik laptop aan doe opnieuw verbinding maken en krijg dan dus weer dat Tele-2 scherm met die vier stappen. Het lijkt me ook dat hij nu onbeveiligd is wellicht. 

 

Had gehoopt dat medewerker op afstand iets kon betekenen maar begrijp dat dit ivm privacywetgeving ook strikter is geworden. Dan is het extra belangrijk als een medewerker je door de stappen heen kan loodsen.

icon

Beste antwoord door WhTurner 15 October 2020, 12:07

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Komt de gebruiksaanwijzing met de vier stappen uit deze link?

https://forum.tele2.nl/vast-internet-188/info-hoe-kan-ik-mijn-wifi-wachtwoord-en-of-netwerknaam-aanpassen-80229

Anders daar de stappen volgen.

Nee bedoel vier stappen die in browser verschijnen. Maar ik heb het nu toch opgelost handmatig. Dankzij handleiding op deze site. 

Dank voor de reactie. 

 

Nou ja opgelost gelukkig. Blijf er alleen bij dat ik vind dat helpdeskmedewerker ook wel iemand mag begeleiden bij dit soort stappen.