beantwoord

Alvast doorgeven dat ik mijn contract op wil zeggen

  • 18 August 2019
  • 5 reacties
  • 175 x bekeken

Is het mogelijk alvast online door te geven dat ik over 1,5 maand mijn tv-/internetabonnement wil opzeggen?
icon

Beste antwoord door pipodeclown 18 August 2019, 12:39

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
https://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet-bellen-tv-opzeggen/
Die link had ik inderdaad ook al gevonden, maar ik vroeg me af of het abonnement dan per direct al wordt stopgezet? Dat kan ik namelijk niet zien als ik alle gegevens heb ingevuld en moet versturen. En het is niet de bedoeling dat het per direct gebeurd, namelijk pas 7 oktober...
Reputatie 7
Je hebt een opzegtermijn aan een maand, dus je abonnement loopt minimaal een maand door of langer indien je einddatum meer dan een maand in de toekomst ligt. Je kunt in dat geval langer dan een maand van tevoren opzeggen om per contract einddatum het abonnement te stoppen.
Reputatie 5
Zoals @pipodeclown aangeeft kan je dit online via die pagina regelen en je zou een datum moeten kunnen aangeven.

Anders wordt er sowieso vaak nog wel even contact opgenomen om zeker te zijn dat het echt afgemeld moet worden en per welke datum.
Reputatie 5
Vanwege de inactiviteit in dit topic zal ik deze gaan sluiten. Mochten er nog vragen zijn dan kun je een nieuw topic openen.

Als je de tijd hebt, heb ik nog wel een privébericht gestuurd met een tevredenheidsonderzoek. We zijn zeer benieuwd naar je ervaring op dit forum en de afhandeling van je topic.

Fijne dag en groetjes,
Jasper