Sinds een paar maanden heb ik tv, internet en bellen bij jullie.
Bij het aanmelden was mij verteld dat ik tot 80 uur tv programma's kon opnemen, en dit staat ook op de site.
Helaas red ik dit momenteel niet, het werkelijk aantal uren ligt veel lager.
Momenteel heb ik 578 minuten opgenomen, dit is net iets minder als 10 uur, en het geheugen zit nu al 21% vol.
De opnamecapaciteit van de decoder is dus minder als 50 uur, hoe kan dit?
Mijn ouders zitten momenteel bij Digitenne, maar Digitenne stopt er binnenkort mee, zij zijn dus ook op zoek naar een nieuwe tv provider.
Zij nemen nu heel veel programma's op, en vinden 80 uur al erg weinig, de huidige Topfield TF5300K staat zeker 300 uur aan opnames op.
Voordeel van de decoder die ik heb is dat de opnames wel langer dan een jaar blijven staan, bij de meeste providers worden programma's na een jaar gewist.
Zijn er nog mogelijkheden om meer uren opnametijd te krijgen?
Beste antwoord door Kevin van Tele2
Bekijk origineel bericht