Skip to main content
Beste mensen,



Door de brand in ons keldercomplex op 8 mei 2019 zijn zoals jullie weten ook een aantal telefoonkabels verbrand waar KPN verantwoordelijk voor is.

Na nu 7 weken heen en weer contact tussen Tele2(onze provider), KPN en de Vereniging van Eigenaren weten we eigenlijk geen raad meer. Ook de brandweer hebben we benaderd, maar daarvan hebben we nog geen reactie. Volgens de VVE moeten we melding blijven maken bij Tele2 en moeten zij zorgen dat KPN actie onderneemt.



KPN kan pas actie ondernemen zodra de brandweer de ruimte “in het systeem” heeft vrijgegeven. Omdat we nu nog steeds moeten leven zonder internetaansluiting vroegen we ons af of we meer informatie kunnen krijgen of dat we iets kunnen doen?
Dit is de plek waar je moet zijn. https://www.mijnaansluiting.nl

Het isra punt, en het herstel na schade, is de verantwoordelijkheid van de gebouw eigenaar. De provider kan dit niet organiseren. Via die website kun je zaken aanvragen, vervangen maar zolang er niemand bij mag van de brandweer zal er niets gerepareerd worden.

Kpn wordt ook vanuit hier aangestuurd. Jullie willen wat 'veranderen'.