In de huidige lockdown en thuiswerk en thuisonderwijstijd kan ik het mij niet veroorloven om zonder internet te zitten.
Een nieuw modem wat stabieler zou moeten zijn (niet dat ik problemen heb met de huidige) is een mooi gebaar van Tele2.
Door de week ga ik niet met de internetverbinding rommelen (want thuiswerken, kinderen met school, ook 's avonds).
Nu op zondag blijkt het nieuwe modem geen verbinding te krijgen en klantenservice is niet bereikbaar (‘te druk’ om te chatten).
Ondertussen wel een herinnering (dreig-mail) gekregen dat wanneer ik de oude modem niet snel terugstuur, er €99 in rekening gebracht wordt.
Dat is dan weer niet klantvriendelijk.
Kan ik uitstel krijgen van terugsturen van het werkende oude modem, of moet ik de nieuwe maar opsturen?
Dit zal toch niet de eerste zondag zijn na ontvangst van je nieuwe modem? Krijg je die herinnering mail echt al binnen een week?
Als de nieuwe modem niet werkt ga je toch zeker niet al de oude terugsturen! Laat maar eerst een moderator hier morgen of overmorgen op reageren!
De nieuwe modem zou moeten werken. Let wel op dat het 10 min kan duren voor internet werkt ook al is L1 lampje aan. Als diensten niet werken kan je beste de klantenservice even bellen daar kunnen ze meteen ook kijken naar de hardware die terug moet komen.
Afgelopen zondag na zo'n anderhalf uur nog geen verbinding.
Vandaag doet hij het wel.
De oude kan dus terug.
(De opmerking over de in rekening te brengen kosten stond niet in de email, maar op de pagina waar de email naar verwees)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.