Beste Tele2,
Bij installatie heb ik ontdekt dat er geen ISRA punt aanwezig is in mijn huis. Wel is er iets dat lijkt op een blauwe hoofdkabel van kpn, maar deze is op knullige wijze vastgemaakt aan een telefoon contactdoos.
Is dit iets waarvoor ik kpn moet inschakelen of doet een monteur van Tele2 dat ook?
Groetjes Joris
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Volgens mij is dat het ISRA punt. Bij mij komt die blauwe kabel ook aan het telefoon stopcontact. Daar zat vroeger de telefoon in, nu de modem.
Aangezien er geen ISRA punt is, wat eigenlijk wel hoort, ga ik dat liever eerst in orde maken en dan verder.
Uit de blauwe kabel komt een rode en blauwe kabel, die bedoelde ik.
Maar goed KPN gaat het al voor je oplossen.
Als je je volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in een privé bericht doorstuurt zal ik ervoor zorgen dat er een afspraak gemaakt kan worden. Privébericht naar Michiel
Er is geen ISRA punt 😉 Wel een blauwe kabel die een beetje half-half is aangesloten op een telefoon contactdoos. Op dit moment zitten een witte en een kale draad verbonden met het contact.
Aangezien er geen ISRA punt is, wat eigenlijk wel hoort, ga ik dat liever eerst in orde maken en dan verder.
Blauwe en rode draad gebruikt van het ISRA punt?
Ja, gisteren een half uur aan het punt gehangen, maar geen brandende lampjes helaas.
Heb je het modem al eens met de meegeleverde telefoonstekker aangesloten op het aansluitpunt?
Welkom op ons forum. Wij kunnen een KPN monteur voor je regelen als het aansluitpunt niet goed functioneert. Heb je al een abonnement bij ons?
Hoi Michel, Ja ik heb een abonnement bij tele2.
Hoi Joortje,
Welkom op ons forum. Wij kunnen een KPN monteur voor je regelen als het aansluitpunt niet goed functioneert. Heb je al een abonnement bij ons?
Welkom op ons forum. Wij kunnen een KPN monteur voor je regelen als het aansluitpunt niet goed functioneert. Heb je al een abonnement bij ons?
Helaas is dit toch echt het punt. In de huizen om mij heen hetzelfde punt van binnenkomst.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.