beantwoord

Wie selecteert het beste antwoord?

  • 5 January 2022
  • 5 reacties
  • 75 x bekeken

 

Er is geen duidelijk antwoord uitgekomen ofwel een concrete oplossing voor mijn vraag die ik had in

 

icon

Beste antwoord door Friesian 6 January 2022, 08:16

Bekijk origineel bericht

5 reacties

Ondertussen heb ik die tv niet en zit ik met een toestel opgescheept met verknipt doosje waar ook niet veel mee kan..

Reputatie 7
Badge +12

Voor het aanvragen van promo producten die bij mobiele toestellen worden geleverd moet u een aanvraag indienen bij de fabrikant. Die stellen wel voorwaarden over het termijn van de aanvraag en bewijs van de aankoop.

Zoals ik het andere topic al had aangegeven kon je tot de levering van het toestel via de klantenservice de order gewoon annuleren. Dat heb je blijkbaar niet gedaan en komt het dus neer op de aanvraag die Xiaomi moet beoordelen.

Reputatie 5
Badge +6

je kon het beste annuleren zoals eric zei. Dat het toestel bij belsimpel wel op voorraad was kan kloppen. Zij werken met andere voorraden. Belsimpel is niet altijd even betrouwbaar helaas.

@bverscheure morgen.

Beste antwoord keuze:

Als jij het topic niet als beantwoord hebt geselecteerd dan kan alleen een moderator dat hebben gedaan. Andere klanten kunnen dat niet. 

Voor het aanvragen van promo producten die bij mobiele toestellen worden geleverd moet u een aanvraag indienen bij de fabrikant. Die stellen wel voorwaarden over het termijn van de aanvraag en bewijs van de aankoop.

Zoals ik het andere topic al had aangegeven kon je tot de levering van het toestel via de klantenservice de order gewoon annuleren. Dat heb je blijkbaar niet gedaan en komt het dus neer op de aanvraag die Xiaomi moet beoordelen.

Nee dat klopt, als ik het geannuleerd had, maakte ik helaas geen kans, omdat de nieuwe datum niet meer binnen de actie periode was.

 

je kon het beste annuleren zoals eric zei. Dat het toestel bij belsimpel wel op voorraad was kan kloppen. Zij werken met andere voorraden. Belsimpel is niet altijd even betrouwbaar helaas.

Daar hadden ze helaas die actie niet. Vandaar

 

@bverscheure morgen.

Beste antwoord keuze:

Als jij het topic niet als beantwoord hebt geselecteerd dan kan alleen een moderator dat hebben gedaan. Andere klanten kunnen dat niet. 

Kijk, jij begrijpt het 👍

Reageer