beantwoord

Voorraad Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB Zwart?

  • 6 January 2022
  • 3 reacties
  • 192 x bekeken

Ik heb gisteren de Samsung Galaxy S21 Ultra 5G 256GB Zwart besteld, maar helaas blijkt nu in de bestelstatus dat ik moet wachten tot er nieuwe voorraad is, of dat het toestel nog niet toegewezen is aan mijn bestelling. 

Hoe lang kan het duren voordat ik duidelijkheid krijg over wanneer ik het toestel kan verwachten? En wanneer zou er nieuwe voorraad zijn?

 Dit aangezien mijn oude toestel kapot is gevallen.

 

Ik hoor graag van jullie,

icon

Beste antwoord door marttram 7 January 2022, 15:45

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @marttram allereerst welkom op de Community!

Ik heb gelijk voor je gekeken naar de levertijd, echter zie ik dat dit toestel sinds gister uit het assortiment is gehaald. Ik moet je daarom vragen contact op te nemen met mijn collega’s van sales. Zij zullen je hier verder bij helpen en zullen met een alternatief voorstel komen. Je kunt ze vandaag tot 20:00 uur bereiken op 0800 1602.

Laat je het me weten of hier iets moois uit is gekomen? Ik hoor het graag! 

Hi @Marciano van Tele2,

Ik heb contact gehad met de klantenservice en ik kreeg te horen dat vandaag, 7 januari, een nieuwe levering zou komen dus ik was blij verrast.  Ik hoop dat dit dan ook zo is en ik dus begin volgende week de verzending kan afhandelen. 

Reputatie 7
Badge +12

Hey, dat is goed nieuws! 

Ik hoop dat ik het mis had dan, want volgens mij was de 256GB versie uit het assortiment en kwam de 128GB versie vandaag weer op voorraad inderdaad. Houd het even goed in de gaten als ie aankomt. Laat je het me weten of je straks inderdaad het juiste toestel hebt ontvangen? Ik hoor het graag en ik wens je alvast een heel fijn weekend! :smile: