Skip to main content

Goedemiddag, 

 

Ongeveer 6 maanden geleden heb ik bij jullie een abonnement afgesloten inclusief telefoon. Het abonnement is top, alleen heeft de Iphone12 mini die ik erbij heb genomen nogal wat problemen. 

 

-Gemiddeld gaat de batterij zo'n 4 uur mee. 

-Telefoon wordt meerdere keren per dag (echt) heel warm, hierna is de batterij na 2 uur direct leeg (ik heb hem dan zelfs nog op vliegtuigmodus staan om batterij te besparen).

-Telefoon laadt niet goed op.
-Telefoon loopt steeds vast.

 

Op dit moment loopt de telefoon zo vast dat ik er niet meer mee kan bellen. Ik gebruik nu zo ongeveer 10 jaar het merk Iphone en ben hier altijd tevreden over geweest, vandaar dat ik denk dat ik gewoon pech heb met deze telefoon (wellicht een fabrieksfoutje)

 

Kunnen jullie hierin wat voor mij betekenen? 

Leg je vraag eens voor aan Apple support. Als je in de buurt van een Apple store woont kun je ook een afspraak maken zodat ze direct een onderzoek kunnen doen.

Je kunt ook het toestel ter reparatie aanbieden via Tele2. Maar dan ben je hem even kwijt.


Hey @Anoukvl1998! Welkom op onze Community! 😄

Ik zie dat @eric je al een fantastisch antwoord heeft gegeven! Vanaf de dag dat je het toestel krijgt, heb je recht op 24 maanden fabrieksgarantie. Je kunt je toestel via ons aanmelden voor een reparatie, alles hierover lees je op onze  website. Nadat je jouw toestel hebt opgestuurd, wordt deze grondig onderzocht en wordt er alles aan gedaan om het defect te verhelpen.

Wanneer je toestel in het erkende reparatiecentrum is aangekomen gaan de specialisten kijken wat het defect is én hoe het defect is ontstaan. Wanneer blijkt dat het defect binnen de fabrieksgarantie valt, dan zal je toestel kosteloos gerepareerd worden. Mocht blijken dat het defect is ontstaan door val, stoot, water en/of drukschade, dan ontvang je van ons een prijsopgave. Schade die hierdoor veroorzaakt is, valt namelijk niet onder fabrieksgarantie. Je kan er dan zelf voor kiezen om je toestel tegen deze kosten te laten repareren máár kunt er ook voor kiezen om afstand te doen van het toestel óf je kunt jouw toestel ongerepareerd laten terugsturen - dit tegen éénmalige onderzoekskosten van €36,30.

Ik hoop dat het zo duidelijk is! Mocht je nog tegen vragen aanlopen, dan weet je ons te vinden!


Reageer