beantwoord

SMS wordt verstuurd ondanks foutmelding

  • 27 August 2022
  • 3 reacties
  • 316 x bekeken

Ik krijg een foutmelding -niet afgeleverd- 

als ik een sms met mijn iPhone XR verstuur. Als ik een sms naar een ander eigen nummer ter controle verstuur, komt de sms wel aan. ,ondanks dezelfde foutmelding. Vervolgens meld mijn iPhone dat bericht versturen mislukt is, terwijl dat niet het geval is. Ik zie geen blokkeringen in mijn toestel instellingen en ook niet in mijn tele2. 

icon

Beste antwoord door Wim_T 29 August 2022, 12:32

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Wim,

allereerst van harte welkom op onze Community en goed dat je je 06-nummer in je profiel hebt gezet! Ik krijg deze melding ook wel eens op mijn iPhone, maar als ik het daarna opnieuw probeer doet 'ie het altijd wel.

Wat apart dat je de melding krijgt, terwijl de SMS wel gestuurd wordt. Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie ook geen blokkades op je naam staan, dus dat is mooi. Ik heb gelijk eens gekeken bij Apple en wellicht dat de stappen op deze pagina helpen: https://support.apple.com/nl-nl/HT204065

Laat je het me weten? Ik hoor het graag van je!

Groetjes,

Marciano

Wat apart dat je de melding krijgt, terwijl de SMS wel gestuurd wordt. Ik heb gelijk eens gekeken en ik zie ook geen blokkades op je naam staan, dus dat is mooi. Ik heb gelijk eens gekeken bij Apple en wellicht dat de stappen op deze pagina helpen: https://support.apple.com/nl-nl/HT204065

 

Opgelost! Met behulp van de link naar Apple heb ik het toestel gereset. Nadat ik een melding van Apple kreeg dat er een probleem met iCloud en iMessage was, heb ik iMessage uitgeschakeld en daarna weer aangezet. Toen was het opgelost. Bedankt!

Reputatie 7
Badge +12

Hey Wim,

Superfijn om te horen dat het gelukt is! Bedankt voor de snelle terugkoppeling. 😎

Graag gedaan en mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust. De Community staat voor je klaar. Voor nu een hele fijne dag gewenst!

Groetjes,

Marciano

Reageer