Skip to main content

Hi, ik heb een Oppo pro 6.

Zojuist heb ik een pukcode ontvangen om na de update van mijn telefoon weer in mijn telefoon te kunnen, maar deze pukcode kan ik nergens meer invoeren.

Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, vraagt het alleen voor een telefoon wachtwoord, dan ben ik in mijn telefoon, maar zonder mobiele data dus ik kan geen smsjes ontvangen, of bellen.

Via instellingen - beveiliging - simlock - simpin wijzigen zou ik dus de sim code kunnen aanpassen. Deze optie is te vinden, maar ik kan het simpelweg niet aanklikken…

Niks werkt, ook niet opnieuw opstarten, simkaart eruit en in doen of resetten van alle data etc.

Wat kan ik doen? Ik kan ook niet inloggen hierdoor in tele2 vanwege de tweede verificatie die ik via sms ontvang. Ik kan dus geen smsjes ontvangen...

Als de telefoon alleen om het ww van het toestel vraagt en niet voor de sim, zou je denken dat er geen sim pincode is ingesteld. Is dit bij beveiliging aangevinkt ?

Wellicht ten overvloede maar data staat ook aan ?

 

Een andere optie is om de sim in een ander toestel te plaatsen en kijken of je dan wel

een pin kunt instellen/wijzigen.


Reageer