beantwoord

sim kaart werkt niet een nieuwe ontvangen

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 203 x bekeken

Laatst had ik al een hele tijd geen internet meer op mijn telefoon, alles geprobeerd maar helaas.

Toen maar een nieuwe sim aangeschaft. 

Die is binnen gekomen.  En yes ik had weer internet . Helaas kon ik geen sms'jes versturen. En dit was niet mijn eigen nummer

 

Toen kreeg ik een email dat mijn sim te oud was ? En dat ik  een nieuwe sim kaart zou krijgen.

Helaas bij binnenkomst weer een andere nummer.  En op deze sim was er geen internet.  

Mijn vraag: 

Ik zou heel graag een simkaart willen met mijn eigen nummer. 

En daar vanzelfsprekend ook weer mee kunnen internetten en sms'en.  

Ik heb al een paar keer klantenservice gebeld . Maar ze hebben zoveel wachtende .. dus vandaar maar even op manier . 

 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 3 February 2021, 12:55

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7

Als je geen ander abonnement hebt aangeschaft maar alleen een nieuwe simkaart hebt besteld, dan behoud je altijd je eigen nummer. Je gaf in de eerste regel aan dat je een hele tijd geen internet had, hoe lang was die periode ongeveer? En was je toen in Nederland of in het buitenland? Mogelijk dat daar al iets speciaals aan de hand was.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @KarinRoelofs,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart en abonnement.

Het is natuurlijk belangrijk om online te blijven in deze tijd. Geen zorgen ik ga je hiermee helpen. Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt en ik zie dat je twee nummers hebt. Welk nummer werkt nu niet en heb je al een nieuwe simkaart ontvangen? Het kaartje waar de simkaart in zit heeft altijd een tijdelijk nummer. Dit nummer kan je negeren, jij hebt zelf twee nummers en de simkaart wordt gekoppeld aan een van die nummers! 

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Daarom heb je een nieuwe simkaart ontvangen. Ik ga er voor zorgen dat jouw simkaart zo snel mogelijk wordt geactiveerd.

Stuur mij jouw 06-nummer en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Hoi Cas.

Ik heb je 8 dagen geleden een privé bericht gestuurd .. helaas heb je nog niet gereageerd.  

@Cas van Tele2 

Reputatie 6
Badge +2

Simkaart is geactiveerd via het privebericht!