vraag

Nokia 7plus oplaad problemen


Ongeveer 10 maanden geleden heb ik een mobiel gekocht via tele2 samen met abonnement verlenging. Tijdens opladen dit toestel doet erg raar sinds paar manden helenacht was niet opgeladen. Ik heb 3 originele opladers geprobeerd helaas zonder resultaat.
Als ik kabel rare manier vast houden of iets onder de kabel leggen dan laadt die op maar dat toch niet normaal. Is er nog iemand zelfde probleem had? Is dit zit bij oplaadpoort moet ik reparatie melden?

Nu pas ik zie dat topic meldt helemaal anders. Het moet Nokia 7 plus zijn. slecht idee via mobiel post delen. Ik zie geen optie om te wijzigen. excuses daarvoor.

13 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/
eric schreef:

Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/




Dank je wel ik zal nu kijken.
eric schreef:

Over telefoon reparaties kun je hier alles lezen: https://www.tele2.nl/klantenservice/mobiel/telefoon-laten-repareren/



Ik heb hetzelfde probleem, en probeer mijn reparatie aan te melden. Ik krijg echter continu de volgende melding na invulling van alle gegevens.

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"

Wat ik ook doe telkens deze melding. Wat doe ik fout?
Reputatie 7
Badge +4
Zal een webform fout zijn. Kun jij niets aan doen. Later nog eens proberen of morgen even de klantenservice bellen.
Oke, dank, heb het gister ook geprobeerd, maar zal morgen even bellen.
Reputatie 5
Badge
@Suri-Jay ik heb de titel van het topic voor je gecorrigeerd (en het meteen maar even in het subforum voor smartphones gezet).

Dat je telefoon niet goed oplaadt is duidelijk niet "zoals het moet zijn" en hoe eerder je dat laat repareren hoe beter. Je wilt voorkomen dat je telefoon (verder) beschadigd raakt door de manier waarop je nu op moet laden.
Frenk van Tele2 schreef:

@Suri-Jay ik heb de titel van het topic voor je gecorrigeerd (en het meteen maar even in het subforum voor smartphones gezet).

Dat je telefoon niet goed oplaadt is duidelijk niet "zoals het moet zijn" en hoe eerder je dat laat repareren hoe beter. Je wilt voorkomen dat je telefoon (verder) beschadigd raakt door de manier waarop je nu op moet laden.




Oh dank je wel! Ja ik wacht tot de reparatie aanmelden site werkt. Jij heb gelijk ik wil dit snel laten repereren. Ik heb twee keer gisteren geprobeerd maar site lijk me niet te werken kreeg ik vaker een fout melding. Verschillende web browsers helpt ook niet. Ik probeer morgen. Bedankt voor je reactie.
Wat zijn de andere opties laten repereren behalve online formulier?
Reputatie 5
Badge
Krijg je dezelfde foutmelding als @Biegeltje?

biegeltje schreef:

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"



Bij welke stap in het webform krijg je de foutmelding? (Stap 1 t/m 6)
Frenk van Tele2 schreef:

Krijg je dezelfde foutmelding als @Biegeltje?

biegeltje schreef:

De zending kan niet worden aangemaakt. Controleer of het adres juist is en/of probeer opnieuw.
Server says: "Unexpected error"



Bij welke stap in het webform krijg je de foutmelding? (Stap 1 t/m 6)



Ja klopt ik kan alles netjes invullen maar verzenden lukt niet ook niet via mobiel.
Reputatie 5
Badge
Check. Ik heb het zelf getest en loop ook tegen de foutmelding aan. Ik heb er intern melding van gemaakt, hopelijk werkt het snel weer.

Als alternatief kun je twee dingen proberen:
-Je kunt het oplaadpunt van je toestel schoonmaken met een tandenragertje. Dit kan problemen met opladen (indien veroorzaakt door stof) wel eens verhelpen.
-Je kunt je toestel ook in een Tele2 winkel ter reparatie aan laten bieden. Let op dat de winkels in Groningen en Amsterdam geen reparaties meer aannemen en Rotterdam Zuidplein stopt hier per 20 juni mee.
Frenk van Tele2 schreef:

Check. Ik heb het zelf getest en loop ook tegen de foutmelding aan. Ik heb er intern melding van gemaakt, hopelijk werkt het snel weer.

Als alternatief kun je twee dingen proberen:
-Je kunt het oplaadpunt van je toestel schoonmaken met een tandenragertje. Dit kan problemen met opladen (indien veroorzaakt door stof) wel eens verhelpen.
-Je kunt je toestel ook in een Tele2 winkel ter reparatie aan laten bieden. Let op dat de winkels in Groningen en Amsterdam geen reparaties meer aannemen en Rotterdam Zuidplein stopt hier per 20 juni mee.




oei... Ik woon in Utrecht ik zal even naar de winkel in Utrecht bellen om te vragen als ze neemt reparaties aan. Als So dan breng ik dat daar heen. Mijn probleem is kabel koppelt niet goed met oplaadt poort. Daarrom wil ik snel laten repereren. Ik wil geen nog meer schade. Het is alleen maar 8 maanden oud. Hoop ik voor best. Hoop website doet weer snel.
Is reparatie website weer aan de slag? Voor mij nog niet helaas.
Reputatie 7
Badge +4
De winkel in Utrecht is nog steeds open.

Reageer