beantwoord

iPhone 13 batterij werkt niet zoals beloofd

  • 29 May 2022
  • 3 reacties
  • 81 x bekeken

In Januari de nieuwe iPhone 13 besteld. Paar maanden in gebruik en de batterij conditie is nogsteeds gewoon 100%. De batterij ging altijd erg snel op en moest hem altijd 2 keer per dag opladen, vond dit al erg raar. Ik heb hem dus vandaag gereset in de hoop dat er wat zou veranderen. Ik heb hem normaal gebruikt en de batterij was 60% op binnen 4 uur en 15 minuten. ( Ik heb dit bijgehouden en dus bewijs van ) Dus houd die het amper 10 uur vol op een volle batterij. Totaal niet wat er beloofd werd. Had zelfs een youtube video gekeken van de levensduur van de batterij en de mijne is zelfs half zo slecht. Hoe kan dit? Betaal me helemaal scheel aan zo telefoon en dan is de batterij gelijkmatig aan een van een laser lampje. 

icon

Beste antwoord door eric 30 May 2022, 14:07

Bekijk origineel bericht

3 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Je zou eens langs een Apple store kunnen gaan. Daar hebben ze speciale apparatuur om je batterij door te meten. Apple heeft wel eens callbacks gehad voor een telefoon serie met een slechte batterij,  maar dat was niet hun laatste model.

Je zou eens langs een Apple store kunnen gaan. Daar hebben ze speciale apparatuur om je batterij door te meten. Apple heeft wel eens callbacks gehad voor een telefoon serie met een slechte batterij,  maar dat was niet hun laatste model.

 Bedankt voor je tip, maar wat als ik kosten krijg daar? Dit probleem valt onder de garantie en m’n telefoon heb ik hier besteld en niet bij apple zelf gehaald. 

Reputatie 7
Badge +12

Je hebt het hier over fabrieksgarantie. Dus juist Apple levert die via hun stores.  Wel blijft het altijd de vraag of het onder garantie valt. Als men bijvoorbeeld vaststelt dat je telefoon nat is geworden zal er geen reparatie meer onder garantie worden verleend. Apple of de reperateur zal dit kunnen vaststellen d.m.v. vochtstickers in het toestel.

Apple heeft ook een tip pagina hoe de batterij in goede conditie te houden.

 

Reageer