beantwoord

Geld niet ontvangen Redeem!

  • 13 September 2019
  • 1 reactie
  • 104 x bekeken

Ik heb begin Juni mijn telefoon opgestuurd. Ik kreeg toen te horen dat ik binnen vijf werkdagen het geld zou ontvangen. Ondertussen is het al september. Ik heb al vaak gemaild met het verzoek om of het geld over te maken of mijn telefoon terug te sturen, maar het enige wat ik terug krijg: U krijgt zo snel mogelijk het geld. Dit is toch belachelijk. Ik ben er zo klaar mee nu. Vandaar dat ik jullie zo benader want ik vertrouw Redeem niet en vind de service echt heel slecht.
icon

Beste antwoord door Petra van Tele2 16 September 2019, 11:24

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 4
Ik kan me voorstellen dat je er klaar mee bent maar zoals ook in andere topics aangegeven kunnen we helaas geen informatie achterhalen over de status van je verkoop aan Redeem wat ik wel kan doen is je gegevens doorgeven aan Redeem met het verzoek dit zo snel mogelijk af te handelen.

Stuur je me hiervoor even een privébericht met daarin je volledige naam, adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer?
Tevens wil ik graag weten wanneer je je toestel hebt verzonden en wanneer je berichten hebt ontvangen dat ze het geld gaan overmaken

Groet Petra

Reageer