Skip to main content

Zelfde probleem als ik door anderen gepost zag worden.  Toch wel vervelend; je bereidt je in NL al voor in de veronderstelling dat het werkt als je aankomt, maar helaas. Nu ben ik al uren lang bezig om dit uit te zoeken, om contact met jullie te krijgen en om een account in deze community aan te maken. Allemaal zaken waar ik nu totaal NIET mee bezig wil zijn, tijdens mijn vakantie in NY. 

 

Ik heb maar voor de oplossing gekozen die ik elders las; handmatig ‘automatisch’ uit zetten bij netwerkselectie, daarna T-Mobile gekozen. Nu werkt het maar ik wil er bij deze wel even melding van maken, en ga uit dat hiervoor een compensatie komt. 

Hey Mark, excuses voor de vertraagde reactie! Ik zag je topic eerder al en dacht dat ik al had gereageerd. Het is natuurlijk niet fijn dat je niet direct van je vakantie kon genieten met verbinding, maar ik ben blij om te horen dat je de oplossing d.m.v. handmatig te verbinden toch al snel op de Community hebt gevonden.

Ik hoop dat je het naar je zin hebt (gehad) in New York! 


Reageer