Hoi Naomi,
Hetzelfde probleem geldt voor mij. Heb al langere tijd dat ik ze niet ontvang, hoor graag welke oplossing Tele2 aanbiedt.
In mijn geval gaat het om zowel Nederlandse, als buitenlandse (althans zo verwacht ik) nummers.
Groetjes
Hey @Noomienaomi @Jesse7391 excuses voor de vertraagde reactie. Dit topic is me even ontglipt! Is het inmiddels gelukt met de verificatie-smsjes of hebben jullie al contact gehad met een collega?
Wij kunnen geen oplossing garanderen omdat er derde partijen bij betrokken zijn, maar ik kan wel deze tips geven:
Tip 1: Telefoonnummer check
Bij sommige diensten is het niet verplicht om een telefoonnummer in te voeren.
Of er staat nog een oud telefoonnummer geregistreerd.
Daarnaast sturen sommige diensten vanuit het buitenland de sms'jes. Dat betekent dat je je nummer moet invoeren met +31.
Kunnen jullie controleren of het juiste telefoonnummer wel bekend is bij de dienst.
Tip 2: Ander telefoonnummer
Staat het telefoonnummer goed bij de dienst? Koppel dan tijdelijk een nieuw telefoonnummer. Komen de verificatie-sms'jes dan wel aan? Dan kan je je oorspronkelijke telefoonnummer koppelen.
Ik hoor graag van jullie!