Ik heb pas een nieuwe abbonement afgesloten, waarbij ik voor nummerbehoud heb gekozen. Dit heb ik de volgende dag geanuleerd. En nu op de datum de nummerbehoud gepland was, kan ik mijn simkaart niet activeren, doordat ik geen sms berichten kan ontvangen voor de verificatie.
Bladzijde 1 / 1
Hey,
Allereerst tof om te horen dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten! Ik help je graag verder met je simkaart. Echter moet ik hier e.e.a. voor verifiëren, voordat we hem kunnen activeren. Gezien de tijd wil ik je vragen even te bellen met mijn collega's op 020-7544444. Een andere optie is om dit via Facebook of de chat te doen. Dan kan je simkaart vandaag nog geactiveerd worden.
Mocht je tot morgenochtend kunnen wachten, stuur me dan via een privébericht je postcode + huisnummer, laatste 4 cijfers van je IBAN en geboortedatum. Dan help ik je met alle plezier verder!
Groetjes,
Marciano
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.