Zoals mijn username en de titel al aangeven: ik heb geen 4G in het buitenland. Het is mei 2021, tegen juni aan, en ik hik al 2 jaar tegen dit probleem aan zonder enige duidelijkheid. Ik heb een beste tijd terug een mail van jullie ontvangen dat wij als gebruiken over zouden gaan op het T-mobile netwerk en dit het probleem op zou lossen. Dit is nogsteeds niet zo!!
beantwoord
ik heb geen 4G in het buitenland!
Beste antwoord door theocoppes
We zijn toch al lang over op het T-Mobile netwerk. Ik ben er erg tevreden over, vooral ervaring in Duitsland. Het tele2 netwerk is al lang afgeschakeld. In welk buitenland heb je problemen? Ben je altijd op hetzelfde adres?
Heb je al eens je handy opnieuw opgestart?
Vraag in ieder geval een nieuwe simkaart aan. Dat kun je heel snel via de app.
Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.