Sinds vanochtend is mijn telefoon niet meer in staat om verbinding te maken met het Tele2 netwerk. Na met verschillende klantenservice medewerkers gesproken te hebben blijkt dit aan de overzetting van mijn aansluiting op het nieuwe 4G netwerk te liggen.
Mij werd verteld dat ik de nieuwe simkaart tussen 9 tot 22 januari kan verwachten, wat betekent dat ik al die tijd niet bereikbaar ben en bijvoorbeeld niet kan inloggen op MFA systemen waar mijn nummer aan gekoppeld is. Deze vertraging zou te maken hebben met drukte bij PostNL en voor meerdere klanten gelden, maar is blijkbaar niet belangrijk genoeg om een andere oplossing voor te verzinnen die niet uitmondt in een halve maand zonder telefoon aansluiting. Meerdere malen werd de suggestie gegeven om met de klantenservice te bellen, maar op de vraag hoe ik met de klantenservice kan bellen zonder werkende aansluiting kon men geen antwoord geven.
Daarnaast heb ik 20 minuten geleden een mail ontvangen waarin werd aangegeven dat de nieuwe simkaart wordt opgestuurd naar een oud adres.
Dit is echt compleet onacceptabel en ik verwacht een oplossing van Tele2 die er niet op neer komt dat ik potentieel een halve maand geen gebruik kan maken van mijn mobiele telefoonnummer.