beantwoord

Wanneer krijg ik mijn geld terug van aanbetaling

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 187 x bekeken

Twee weken geleden heb ik een nieuw toestel besteld maar vervolgens geannuleerd omdat belsimpel hem een stuk sneller kon leveren. Al snel (28/12) kreeg ik van Tele2 te horen dat de annulering was verwerkt, dus ik had eigenlijk gehoopt dat ik mijn geld snel weer terug zou krijgen. Maar nu, bijna 2 hele weken verder, heb ik het nog steeds niet terug. Het gaat hier om een paar honderd euro die ik als student niet zomaar kan missen. Kan hier misschien wat vaart achter gezet worden?

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 12 January 2021, 09:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dit is een klantenforum, je praat dus voornamelijk met andere klanten. De ervaring die gedeeld wordt hier is dat terugbetaling altijd plaatsvind, maar dat het vaak net wat langer duurt dan 14 dagen. Dat kan ik als medeklant hier niet versnellen.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @lotteweijers,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw annulering.


Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we binnen 14 werkdagen jouw aanbetaling terugstorten! Geen zorgen, je bent bij mij aan het goede adres. Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jouw dossier wordt opgepakt! 
Daarvoor neem contact op met de financiele afdeling die dit in orde gaat maken. Nog even geduld maar uit ervaring weten @eric en ik dat dit goed komt, beloofd!

We houden je op de hoogte!