op 20 januari een telefoon besteld en na aanbetaling meteen weer geannuleerd aangezien het 14 dagen duurde voordat ik de telefoon geleverd kreeg. een mail met de annulering gekregen en de melding dat ze het aanbetaalde bedrag binnen 14 dagen terug storten. Na 14 dagen niks ontvangen te hebben gebeld daar gaven ze aan dat ze een terugstort formulier in zouden vullen en dat ik nogmaals 14 dagen moest wachten op mijn centen. na 4 weken toch maar weer eens gebeld en deze jongen man die eigenlijk alleen maar een pionnetje is die niks kan en mag beslissen wist mij heel leuk te vertellen dat de volgende stap volgens de procedure is een mailtje te sturen naar desbetreffende afdeling om met spoed terug te betalen en dat daar ook weer een paar dagen overeen gaat. ik ben echt klaar met dit bedrijf. Hoe moeilijk kan het zijn om een bedrag terug te storten? Tenzij tele2 in financiële problemen zit natuurlijk .
Beste antwoord door Cas van Tele2
Bekijk origineel bericht