beantwoord

simkaart nieuw abonnement activeren

  • 19 February 2021
  • 3 reacties
  • 1489 x bekeken

Ik heb mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon gedaan maar deze is niet geactiveerd. Het gaat om een nieuw abonnement.  Hoe kan ik dit oplossen? Heb mijn telefoon ook al opnieuw opgestart. Bellen gaat niet want kan alleen noodoproepen doen.

icon

Beste antwoord door eric 19 February 2021, 15:40

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @Jose1874,

Welkom op de Community en bij de Tele2-Familie! Ik ga je meteen helpen met activeren van jouw simkaart.

Wat leuk dat je voor ons hebt gekozen! Ik heb direct jouw gegevens erbij gezocht en ik zie dat jouw abonnement vandaag is geactiveerd door een collega. Dat is goed nieuws maar ik ben wel benieuwd naar de reden dat je deze simkaart niet kon activeren. 

Ik hoor graag van je. De Community staat voor je klaar! 

Reputatie 7
Badge +2

Als er geen sprake is van nummerbehoud dan heb je in één van de welkomst mails een link ontvangen om je simkaart te activeren.

Reputatie 7
Badge +4

Heb je een abonnement met nummerportering aangevraagd? Dan wordt deze pas op de dag van portering geactiveerd.