Ik ben mijn simkaart verloren, nu heb ik een nieuwe aangevraagd, maar deze kan ik alleen aciveren door te bellen. Alleen dat lukt me nu precies niet zonder simkaart.. Kan ik de nieuwe simkaart via een andere weg activeren?
Het bellen met de klantenservice is nodig om een authentificatie van de eigenaar van het abonnement vast te stellen. Er zijn veel fraude gevallen met sim swaps bij providers geweest in het verleden dat men dit nu zeer strict heeft gemaakt.
Je zult dus met een andere telefoon even moeten bellen. Na succesvolle identificatie wordt jouw simkaart weer geactiveerd.
Hi
Wat
Is het inmiddels al gelukt met het activeren? Mocht dit niet het geval zijn, help ik je graag met alle liefde. Zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledig adres, geboortedatum en laatste vier cijfers van je IBAN. Zodra ik een privébericht van je hebt binnen gekregen zal ik een extra check uitvoeren om zo jouw gegevens zo goed mogelijk te beschermen en vanuit daar er natuurlijk voor zorgen dat jij weer bereikbaar bent!
Groetjes,
Manouk
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.