Ik ben een nieuw abonnement aangegaan met nummer behoud omdat ik een nieuw toestel nodig had en mijn vader nog de eigenaar was van mijn oude abonnement. Het nieuwe toestel heb ik al een paar weken, maar het nieuwe abonnement is sinds gister ingegaan. Ik kreeg een sms dat het die dag ergens zou gebeuren en de zelfde ochtend stopte mijn internet met werken wat betekende dat ik mijn nieuwe simkaart kon gebruiken. Sinds ik mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon heb kan ik niet verbinden met mobiel internet en als ik probeer te bellen staat er dat ik niet aangemeld ben bij het netwerk. Ik heb online naar oplossingen gezocht zoals de telefoon uit en aan zetten maar het werkt niet. Als ik in mijn tele2 probeer te gaan naar simkaart activeren wordt ik gestuurd naar een scherm day zegt: Sorry! Er ging iets mis. Ik hoop dat ik snel kan worden geholpen met dit probleem zodat ik weer gewoon gebruik kan maken van mijn abonnement
Beste antwoord door Marciano van Tele2
Bekijk origineel bericht