Skip to main content

Goedendag,

 

Gister had ik een nieuw abonnement (Vodafone) met nummerbehoud aangevraagd. Ik kreeg vanochtend een mail binnen van de reseller dat mijn huidige abonnement door loopt tot 19 maart 2023.

 

Terwijl de eind datum 31 juli 2022 zou zijn en heb ik een periode van 0 maanden.

 

Waarom kan ik nog niet overstappen terwijl de einddatum al verstreken is.

 

Graag verneem ik van je.

 

Met vriendelijke groet,

 

Chi

Hoi @Tjeuke 

Wat staat er voor abonnement en data in je my-tmobile omgeving? Je hebt trouwens altijd te maken met een opzegtermijn van 1 maand.


Hi Eric,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben van bewust dat ik een maand opzegtermijn heb.

Wat er bij mij omgaat is dat de provider niet eerder kon verlengen ivm doorlooptijd tot maart 2023.

Zie onderstaande screenshot:

 


Ik moet zeggen,  die data zien er raar uit. Start in maart 2021 en einde juli 2022? 

Lijkt dus een weergave probleem.  Kijk even in je email naar de data die in het contract staan. Of bel even de klantenservice,  die kunnen ook je contract inzien. 


Reageer