Ik heb sinds vandaag een nieuwe iphone via tele2 met abonnement samen. Ik zat hiervoor bij Ben en heb daarom gekozen voor nummerbehoud. Nu wilde ik dus kijken of mijn abonnement al werkte en toen ik mijn mobiele data wilde testen lukte het niet. Ik heb de stappen gevolgd die op het pasje staan en heb net geprobeerd om mijn abonnement toe te voegen aan de mijn tele2 app. Ik moest mijn nummer invullen en die zei dat ik geen nummer kan toevoegen van een andere provider. Toen keek ik op het kaartje en zag ik bij mobiele nummer staan dat er een heel ander nummer op stond, Die heb ik ook ingevuld maar toen kreeg ik hetzelfde bericht. Ik kan niemand bellen dan krijg ik te horen dat ik geen belminuten heb. Ik probeerde via die robot chat contact te krijgen met klantenservice maar dat lukt ook niet want ik weet niet welk nummer ik moet invullen en ik krijg niet de optie op te chatten met een echte medewerker.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht