Dan zul. Je moeten wachten tot een moderator je kan helpen.
Vul wel al zoveel mogelijk je profiel in.
De meesten hier zijn andere klanten.
Hopelijk word je snel geholpen.
Succes.
Is opgelost! Kreeg ook nog een simkaartje per post die doet het wel! Topic kan gesloten worden.
Heb je een andere telefoon bij de hand om 020-7544444 te bellen?
Daar is de snelste hulp.
Of via de chat, dan vraag je aan de computer om een medewerker te spreken.
Hier zul je moeten wachten tot een moderator dit voor jekan opnemen.
Bij de chatbot krijg ik geen medewerker. Chatbot houdt r dan mee op. Heb ook geen andere telefoon
Tevens heb ik ook een hele andere simkaart nummer ontvangen dan dat op mijn contract staat?
Misschien heb je een tijdelijk nummer ontvangen, maar dat kan alleen iemand van tele2 beantwoorden.
Jammer dat je geen telefoon van iemand kan lenen, dan was je al klaar geweest.
De moderators hier kunnen ook prima helpen maar helaas soms niet zo snel.
Ik ben ook maar een klant, wel al bijna twintig jaar bij tele2.
Jaa ik krijg indd een tijdelijk nummer alleen dit tijdelijke nummer en tijdelijke simkaart nummer komt niet overeen met wat in het contract staat op me mail dit zijn totaal 2 andere tijdelijke nummers en simkaart nummers