Ik heb drie keer gebeld en een keer gechat met medewerkers van Tele2. Ik heb twee klachten ingediend. Iedereen zegt wat anders, een Tele2dame hing zelfs de telefoon op. Ruim 10 jaar klant en nooit iets gevraagd. Tot vandaag.
Ik moet voor 5 mei mijn hypotheekaanvraag afronden en het enige dat in de wegstaat is de BKR registratie van Tele2. Het gaat slechts om 18 euro toestelkrediet van Tele2. Ik wilde dit vandaag zelf overmaken zodat Tele2 mij maandag bij de BKR kan afmelden. Op mijn klantenpagina werkt de link toestelkrediet afbetalen niet. Aan de telefoon krijg ik de reactie dat medio mei de factuur wordt aangemaakt, waarna dit wordt geincasseerd rond de 22e. Dit is volgens Tele2 de enige mogelijkheid. IK MAG DUS NIET ZELF EEN BEDRAG OVERMAKEN. Hoe kan dit? Werken er soms geen mensen in de financiele administratie de komende 3 weken die mijn betaling kunnen verwerken?
Ik heb een klacht ingediend maar hoor dat de doorlooptijd 2 weken is. Hoe kan het in hemelsnaam zo zijn dat een klacht pas na 2 weken wordt opgepakt? Klachten zijn er toch voor zeer dringende zaken die direct opgelost moeten worden? Je zou toch wat moeten kunnen verwachten van een groot bedrijf als Tele2. Onlangs heb ik mijn contract verlengd, daarna stop ik ermee. Ik ben echt klaar met de slechte klantenservice. En zo te lezen ben ik niet de enige.
Beste antwoord door eric
Bekijk origineel bericht