Skip to main content

Hey hoi! 

 

Ik heb sinds gisteren een achterstallig factuur betaald en zou graag een nieuw abonnement af willen sluiten met een telefoon, Aangezien mijn telefoon kapot is.

 

Ik heb hier ook al de help desk over gechat en gebeld en die hebben gezegd dat ik eind deze middag of laat op de avond het opnieuw moest proberen, Maar helaas kan ik nu nog steeds geen nieuw abonnement afsluiten! 

 

Hoe lang duurt het voordat het achterstallig factuur is verwerkt? In de app staat ie al aangegeven als betaald!

 

*Ik heb GEEN Negatieve BKR Registratie, Indien dat nodig moest zijn! 

 

Mvg,

 

Jeffrey Stokkers 

Hey Allemaal! Hier een update! :)

Ik heb eindelijk mijn nieuwe telefoon kunnen bestellen met een abonnement! 

 

Deze vraag wordt dus gesloten!

 

Fijne maandag allemaal! (En voor degene die moet werken / naar school toe moet, Heel veel succes!)


Hoi @Jeffrey Stokkers ,

Hoe achterstallig was de factuur.  Was je abonnement inmiddels afgesloten?


Hoi @Jeffrey Stokkers ,

Hoe achterstallig was de factuur.  Was je abonnement inmiddels afgesloten?

Hey Eric! Nee mijn abonnement is niet afgesloten, omdat ik het bedrag al hebt betaald! 

Ik heb ook de klantenservice nog een keer benaderd, Der schijnt nog een code op te zitten die ze er nog af moeten halen, Dus ik denk dat dat morgen gebeurt!

Ik hou deze vraag nog wel even open om wat updates te geven over de gang van zaken.

 

Fijne zondag avond toe gewenst! :) 


Reageer