beantwoord

Geen bereik na overzetten nieuw netwerk

  • 16 January 2021
  • 4 reacties
  • 141 x bekeken

Hallo, sinds vandaag vanaf 12:00 heb ik geen bereik! Bellen, internet werkt niet. Toestel reset gedaan e.d. Simkaart zelfs overgezet een ander toestel, maar het werkt niet. Voor mijn werk is het cruciaal dat ik bereikbaar blijf en dat is nu niet het geval. Hoe nu Tele2?

icon

Beste antwoord door eric 17 January 2021, 01:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Hier hetzelfde probleem: je simkaart is niet geschikt voor het nieuwe tele2 netwerk en je moet een nieuwe simkaart aanvragen :(

echt slecht dit ik heb nu ook een probleem vanwege mijn werk

Dat is dus helaas niet verteld. Kreeg wel een week geleden een e-mail over het overzetten naar een ander netwerk. Dat gebeurt automatisch etcetera etcetera, maar zelfs met een nieuwe iPhone 12 heb je er dus geen … pardon dat ik het zo moet omschrijven … donder aan. Ik piep niet zo snel, maar aangezien dit probleem al van 12:00 speelt en moet ik een ander vragen om voor mij te bellen. Ga je bellen. 33 wachtende voor u! Genoodzaakt om mijn probleem via dit forum neer te leggen. 

Reputatie 7
Badge +12

Op dit forum kunnen andere klanten je zeker proberen te helpen. Bestel online een nieuwe simkaart.

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @Jerbo,

Welkom op de Community. Ik ga je meteen helpen met jouw simkaart.

We zetten iedereen over naar ons nieuwe netwerk. Het nieuwe netwerk heeft allerlei voordelen zoals 4G roaming in de EU en je maakt gebruik van het best geteste netwerk van Nederland. Met de iPhone 12 kan je zelfs gebruik maken van ons 5G netwerk! We hebben er alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat het overzetten soepel verloopt. Is het al gelukt met de Simkaart? Je kan gemakkelijk een simkaart bestellen via https://www.tele2.nl/my/sim-en-toestel zoals @eric aangeeft. 

Als je een nieuwe simkaart hebt ontvangen stuur dan jouw gegevens en het simkaartnummer door in een privébericht  en dan zorg ik ervoor dat jouw simkaart meteen geactiveerd wordt! 

Ik hoor graag van je!