beantwoord

Help afgesloten rekening

  • 15 February 2021
  • 2 reacties
  • 92 x bekeken

Beste,

had twee openstaande rekeningen, de Ideal functie werkte niet omdat ‘Mijntele2’ aangaf dat mijn rekeningen waren betaald, maar de SMS die ik ontving liet weten dat ik de rekeningen ‘simpel’ via Ideal kan voldoen. Telefonisch contact gehad met een medewerker van Tele2 en die gaf inderdaad aan dat het systeem ‘achterliep’ en waarschijnlijk over 2/3 dagen de functie actief wordt. Omdat ik niet in de problemen wilde komen heb ik 1 rekening handmatig overgemaakt, betaalbewijs verstuurd naar het aangegeven e-mail adres. En medegedeeld dag Ideal niet werkte, daarop kreeg ik een respons dat ze de ‘datum van overmaken’ niet kunnen zien, en of ik het betaalbewijs wil insturen via de meegestuurde link. Vervolgens heb ik het betaalbewijs proberen te versturen.. wat denk je.. de link werkt niet?! Hierna logde ik in via de Mijn tele2 site, en zag dat mijn Ideal betaling nu wel mogelijk is voor de laatste rekening ( De andere betaling is dus al verwerkt, of niet). Rekening betaald, zie ik in mijn tele2 slechts de HELFT van het betaalde bedrag. Al met al, ik kon GEEN ideal betaling doen, Betaalbewijs insturen lukt niet, en ik ben geblokkeerd!!! Ik woon al jaren in het buitenland, ik kan niet bellen naar Nl, niets!! Wie Kan mij helpen? Zsm

icon

Beste antwoord door eric 15 February 2021, 17:01

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +12

De manier om Tele2 facturen te betalen is via automatische incasso. Dan kom je niet in de puin waar je nu zit. Het beste is toch om de klantenservice instructies te volgen. Mocht je op een dode link komen, dan ze weer opnieuw benaderen. Er is via de website ook een chat mogelijkheid. Vraag dan om 'medewerker spreken'.

Opgelost