...
Dit
Hey Amir, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je dagbundel (10GB) nog niet helemaal verbruikt is. Dit is wellicht de reden dat de SMS niet werkt. Deze werkt namelijk pas zodra je bundel 100% verbruikt is. SMS dan 'MEER DATA’ naar 1280 en dan zou het moeten werken. Ook kan je de bundelbooster altijd via de Tele2 app aanvragen. Lees er alles over in dit topic.
Laat je het me weten of het werkt? Ik hoor het graag van je!
Dit
Hey Amir, goed dat je je profiel hebt ingevuld. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je dagbundel (10GB) nog niet helemaal verbruikt is. Dit is wellicht de reden dat de SMS niet werkt. Deze werkt namelijk pas zodra je bundel 100% verbruikt is. SMS dan 'MEER DATA’ naar 1280 en dan zou het moeten werken. Ook kan je de bundelbooster altijd via de Tele2 app aanvragen. Lees er alles over in dit topic.
Laat je het me weten of het werkt? Ik hoor het graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.