beantwoord

Geen 5G bereik thuis

  • 9 February 2021
  • 5 reacties
  • 236 x bekeken

Hi, ik heb pas mijn abonnement met 5G verlengd, maar heb geen 5G bereik thuis op mijn Samsung Galaxy Z Flip 5G. Op sommige plekken buitenshuis heb ik wel 5G. Ik vind dit best wel vreemd want thuis heeft mijn vrouw 5G van T-Mobile op haar Note 20 Ultra en mijn zoon 5G op zijn iPhone. Ik heb mijn simkaart in zijn iPhone gestopt en heb via de iPhone wel 5G en volop bereik. Ik wil hier graag wel een oplossing voor, want ik betaal voor een service die ik thuis niet eens kan gebruiken. Mvg

icon

Beste antwoord door eric 9 February 2021, 22:24

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Dus de Tele2 simkaart in een Iphone werkt het goed. Dan zou je zeggen dat het probleem in het Samsung toestel zit. Je zou de verkoper eens kunnen vragen of Samsung op dit toestel de 5g settings al heeft geactiveerd voor het Tele2 netwerk? Tele2 verkoopt dit toestel namelijk zelf dit.

Op sommige plekken buitenshuis heb ik wel 5G met de Z Flip 5G. Dat vind ik dus apart

Reputatie 7

En als je het abonnement van je vrouw in jouw telefoon probeert? Staat de 5G instelling in jouw telefoon wel aan?

 

En als je het abonnement van je vrouw in jouw telefoon probeert? Staat de 5G instelling in jouw telefoon wel aan?

Nee die werkt ook niet op 5G. Mijn instellingen staan wel op 5G. Wat ik ook bij haar zag is dat zij niet echt 5G heeft, maar het oningekleurd vierkantje met 5G wat dus betekent dat er een 5G verbinding mogelijk is maar niet op 5G verbonden is..

Reputatie 7
Badge +12

Op sommige plekken buitenshuis heb ik wel 5G met de Z Flip 5G. Dat vind ik dus apart

Tja, misschien heeft de iphone betere antennes dan de Flip.