beantwoord

Geannuleerde bestelling

  • 3 March 2021
  • 2 reacties
  • 109 x bekeken

Goedemorgen,

 

Gisteren heb ik een email ontvangen dat mijn bestelling is geannuleerd, maar ik heb helemaal niks (nieuws) besteld. Wel heb ik een sim only abonnement, maar ik weet niet of jullie bedoelen dat die nu is geannuleerd? Voor zover ik weet, heb ik namelijk ook geen betalingsachterstand.

 

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen :) 

icon

Beste antwoord door Cas van Tele2 4 March 2021, 11:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hallo @marleenhoorn,

Welkom op de Community! Ik ga je meteen helpen met jouw bestelling.

Dat is natuurlijk gek als je een bericht krijgt dat jouw bestelling is geannuleerd zonder dat je iets hebt besteld hebt. Goed dat je even aan de bel trekt! Ik heb meteen jouw gegevens erbij gepakt om het uit te zoeken en ik zie dat er in augustus 2020 een sim only is besteld via onze website. De start datum van deze simkaart was 25-12-2020,  Deze simkaart is niet geleverd en niet geactiveerd en daarom is deze geannuleerd. Hier zijn verder geen kosten aan verbonden en jouw huidige abonnement loopt gewoon door. Jouw huidige abonnement is begonnen in augustus 2020, mogelijk is er toen iets misgegaan in onze administratie! Waarschijnlijk was het systeem vergeten deze simkaart te verwijderen en krijg je daar nu een bericht van.

 

Als je hier vragen over hebt dan hoor ik het graag. De Community staat voor je klaar!

Bedankt voor de reactie! :)