beantwoord

Terugstorting aanbetaling

  • 17 August 2022
  • 4 reacties
  • 92 x bekeken

zo’n 10 weken geleden heeft m’n partner wat problemen gehad met het verlengen van haar abonnement.
Na een telefoontje met een van de medewerkers was er beloofd dat er binnen 2(!) weken de aanbetaling van het verkeerde abonnement teruggestort zou worden.

Ondertussen 10 weken later, tig telefoontjes verder en nog steeds geen enkel bedrag binnen en worden er loze beloften gedaan dat dit zo “snel mogelijk” opgelost zou worden. @Tele2, hoe gaan jullie dit nu oplossen en wanneer krijgen wij nu eindelijk ons geld terug, zonder dat we dit gaan escaleren

icon

Beste antwoord door thfolkers 19 August 2022, 00:29

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey @thfolkers,

Dat is niet fijn om te horen. Ik weet uit ervaring dat een terugstorting langer dan twee weken kan duren, maar ik snap volkomen dat jullie het terug willen hebben. Ik ga m’n best doen hier vaart achter te zetten!

Stuur me even een privebericht met de volgende gegevens van je partner: 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en ordernummer, dan duik ik er direct voor je in.

Ik zie je berichtje graag tegemoet! 

Groetjes,

Marciano

goedenavond @Marciano van Tele2 ,

 

je hebt de DM binnen, excuses voor de late reactie, ik werk in ploegendienst.

Stuur me even een privebericht met de volgende gegevens van je partner: 06-nummer, postcode + huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en ordernummer, dan duik ik er direct voor je in.

 

slotje! is opgelost

Reputatie 7
Badge +12

Hey @thfolkers,

Excuses zijn absoluut niet nodig! En je reactie was helemaal niet laat hoor. 😊

Superfijn om te horen dat het is opgelost. Ik zal je topic zo direct sluiten. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, start dan gerust een nieuw topic. De Community staat voor je klaar!

Groetjes,

Marciano