beantwoord

BKR registratie code 2

  • 25 November 2020
  • 7 reacties
  • 482 x bekeken

Beste,

 

Een aantal jaren terug had ik een betalingsachterstand bij Tele2. Deze is uiteindelijk bij de deurwaarder beland. Gelukkig heb ik het bedrag uiteindelijk afgelost via de deurwaarder. Nu heb ik kort geleden mijn gegevens opgevraagd bij BKR en zie ik dat er een code 2 bij staat vermeld. Dit zou betekenen dat ik Tele2 nog geld verschuldigd ben terwijl dit niet zo is. Via de chat net contact gehad met Tele2 en er zou contact worden opgenomen per mail. Ik heb toen het volgende bericht ontvangen:

Beste klant,

 

U geeft aan dat u een BKR-registratie heeft openstaan voor het toestel NHSRS0001035191 Wij zien deze registratie niet terug bij BKR.

 

Wilt u zeker weten waar uw openstaande BKR-registratie vandaan komt, dan kunt u uw gegevens opvragen bij BKR.

 

Hopend u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

Tele2 Nederland”

Jammer genoeg zie ik toch echt in mijn gegevens dat er nog een bedrag openstaat. 

Ik hoop dat jullie mij via deze weg kunnen helpen.

 

icon

Beste antwoord door eric 25 November 2020, 12:57

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

7 reacties

Dast zal je toch echt met de klantenservice op moeten nemen. Het is wel zo dat als Tele2 een vordering niet kan innen, gaat de factuur naar een incassobureau en misschien kan Tele2 daarom de openstaande rekening niet vinden.

Dast zal je toch echt met de klantenservice op moeten nemen. Het is wel zo dat als Tele2 een vordering niet kan innen, gaat de factuur naar een incassobureau en misschien kan Tele2 daarom de openstaande rekening niet vinden.

De factuur is inderdaad naar een incassobureau verstuurd en ik heb het toen ook betaald aan een incassobureau genaamd "Bos Incasso bureau”. Zij geven aan dat zij niets aan de registratie kunnen doen en dat Tele2 deze melding heeft gedaan. 

Reputatie 7
Badge +12

Een BKR registratie, wanneer je een achterstand hebt opgelopen blijft 5 jaar staan. Alleen als je de factuur hebt afbetaald komt er een H van hersteld bij te staan.

Een BKR registratie, wanneer je een achterstand hebt opgelopen blijft 5 jaar staan. Alleen als je de factuur hebt afbetaald komt er een H van hersteld bij te staan.

Goedemiddag Eric,

 

Daar ligt dus ook het probleem. Ik heb op 4 januari 2019 het volgende ontvangen van de incaccosbureau:

 

Bos Incasso-Info <info@bosincasso.nl>

Vr 4-1-2019 16:57

 

Groningen, 4 januari 2019

 

Inzake                                  : Tele2 Nederland B.V./Youzghi

Dossiernummer              : 2841874

Klantnummer                   : 10313495057

 

Geachte heer, mevrouw,
 

Wij hebben bovengenoemd dossier inzake Tele2 Nederland B.V. gesloten. Mocht u nog vragen hebben over de vordering, dan willen wij u verzoeken om deze aan onze opdrachtgever te stellen.

 

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Ondanks dat het verschuldigde bedrag dus is betaald zie ik geen werkelijke einddatum wanneer ik mijn gegevens in zie op de website van BKR.

Dit heb ik dus ook en ben inmiddels al langer dan 6 maanden bezig met tele 2 om dit op te lossen! Of er wordt steeds weer een ticket aangemaakt zodat een ander dit kan oplossen of er wordt weer een onderzoek gestart en nog sta ik bkr geregistreerd terwijl ik allang al geen klant ben bij hun…

Ik begin dit nu echt wel zat te worden🙃

Reputatie 7
Badge +12

Een BKR registratie, wanneer je een achterstand hebt opgelopen blijft 5 jaar staan. Alleen als je de factuur hebt afbetaald komt er een H van hersteld bij de registratie te staan.