beantwoord

bkr registratie 2 herstellen ivm hypotheek

  • 11 February 2021
  • 1 reactie
  • 162 x bekeken

Beste allemaal,

 

Via deze weg wil ik toch een poging doen, om hulp te vragen aan een ieder die dit leest. Bij het BKR heb ik een registratie 2 staan. Dit heeft te maken met een toestelkrediet. Inmiddels is dit via het incassobureau afbetaald, het dossier bij hen is ook gesloten en heb ik dit bevestigd gekregen via de email. Nu is het zo dat ik ondertussen al wel 20 keer heb gebeld naar de klantenservice van TELE2 met de vraag of de betaling is verwerkt. Want zodra dit gebeurd, word er vanuit TELE2 contact gelegd met BKR om door te geven dat het toestelkrediet is voldaan en word de status beëindigd en krijg ik een (H) herstelcode. Maar telkens word er door de servicemedewerker verteld dat er een case is aangemaakt of een ticket voor de backoffice. Zelfs worden er terugbelafspraken ingepland en beloftes gemaakt wat niet word nagekomen. Nu is het zo dat ik en mijn verloofde een huis willen kopen, en uiterlijk aanstaande maandag moeten we een bod hebben uitgebracht op het huis dat we willen. Wie kan mij hier aub mee helpen?

 

groet,

Brian

icon

Beste antwoord door eric 11 February 2021, 21:00

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Het is volgens de forum huisregels niet de bedoeling om dubbele topics te creëren. 

Zie je eerste topic.