Betaalachterstand betaald

  • 7 October 2021
  • 1 reactie
  • 36 x bekeken

Ik heb mijn betaalachterstand betaald maar ben nog niet online 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge

Hey Jenna, allereerst van harte welkom op de Community!

Je wil natuurlijk zo snel mogelijk weer online zijn. Goed dat je hebt betaald. Ik heb jouw situatie gister direct met mijn collega besproken, met wie je ook via Facebook contact hebt gehad.

Ik zie dat alles al was besproken en dat het door de handmatige betaling 3 dagen zou duren om verwerkt te worden. Het enige wat ik nog wil toevoegen is dat ik gok dat dit maandag zal zijn, omdat ik niet zeker weet of de verwerking ook op zondag zal gebeuren, aangezien deze handmatig gedaan worden. Mocht het wel zondag zijn, dan zou dat natuurlijk helemaal mooi zijn, maar ik verwacht dat het maandag zal zijn. 

Laat je het ons weten als je weer online bent? We horen het graag van je! Mochten we nog iets anders voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. De Community staat voor je klaar! :smile:

Reageer