beantwoord

Account ontkoppelen

  • 18 January 2024
  • 6 reacties
  • 76 x bekeken

Tele 2  is al een tijd naar odido gegaan maar als ik abonnement wil toevoegen krijg ik melding : “Dit abonnement is al gekoppeld aan een andere account. Ontkoppel het abonnement eerst uit het andere account, voordat je koppeling maakt met dit account.”

Ik heb geprobeerd account te openen via andere mail adres maar dat lukt ook niet.

Hoe kan ik abonnement ontkoppelen?

Mvg

icon

Beste antwoord door Marciano van Tele2 29 January 2024, 10:59

Bekijk origineel bericht

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Hey Ranger, welkom op de Community! Ik heb direct met je meegekeken en als ik het goed heb probeer je je Thuis-abonnement aan je mobiele abonnement te koppelen in Mijn Odido, klopt dat? Ik zie dat beide abonnementen net op een andere achternaam staan. Voor Thuis mist het tussenvoegsel '’de'’ en hiermee komen de namen van je abonnementen niet overeen. Om je abonnementen te koppelen moeten deze op exact dezelfde naam staan. Ik heb je daarom een mail gestuurd. Hier kan je op reageren met een kopie van je ID. Zodra we deze hebben ontvangen voegt mijn collega je tussenvoegsel toe en daarna kan je je abonnementen koppelen.

Laat je het me weten als je dit hebt gedaan? 😄

Ps. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben over je Tele2 mobiele of Thuis-abonnement van Odido dan ben je van harte welkom op onze Odido Community! De Tele2 Community is er nu alleen nog voor Tele2 Thuis abonnementen.

Ik heb u de gegevens verstuurd groeten Mathew.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Mathew, sorry voor de late reactie! Mijn collega gaf aan dat de naam inmiddels was gewijzigd, maar ik zie nu dat dat nog helemaal niet zo was. Ik heb je naam zojuist gecorrigeerd. Geef het systeem een half uurtje en dan moet het lukken om je abonnement te koppelen! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄

Goedemiddag nee het is nog steeds niet gelukt.

@Marciano van Tele2   Zie bovenstaande reactie.

Reputatie 7
Badge +12

Hi Matthew, bedankt voor het proberen! Wat apart dat het niet lukt, maar ik zie wellicht waardoor het komt. Ik zie voo zowel je mobiele of thuis-abonnement wel Mijn Odido gekoppeld staan in het systeem, maar ze staan tegelijkertijd ook niet aan elkaar. Ik heb daarom het Mijn Odido-account verwijderd. Als je over 30 minuten een nieuw account aanmaakt via Mijn Odido registreren moet het lukken om beide abonnementen te koppelen. Ik hoor graag of het nu wel lukt!

Reageer