beantwoord

Stenen Tijdperk: cookies verwijderen om je laatste facturen te kunnen zien!

  • 1 February 2018
  • 1 reactie
  • 132 x bekeken

  • Durft te vragen
  • 0 reacties
Hallo,

Ik krijg braaf iedere maand van jullie een mail waarin jullie aangeven dat mijn nieuwe factuur klaar staat. Als ik dan vervolgens inlog in MijnTele2 zie ik een heleboel staan, maar niet de nieuwste! Verspilde moeite dus.
Ik heb hier nu 3 keer over gebeld en de 3e keer wist jullie medewerker aan de telefoon mij fijn te melden dat dat aan mijn cookies lag. Als ik die zou verwijderen, dan zou ik gewoon weer al mijn facturen kunnen zien. Ja, toen, op dat moment had hij gelijk. Maar ik ga toch niet iedere keer als ik m'n factuur wil downloaden, eerst m'n cookies verwijderen? Ik heb meer te doen. "Welke browser gebruikt u dan, mevrouw?" Al JAREN gebruik ik Firefox en dit zonder problemen. Dit is geen kleine browser, dus ik ga niet ineens - apart voor Tele2 - Safari gebruiken.

En - als klap op de vuurpijl - krijg ik vervolgens een mail met de volgende tekst:
"Omdat we altijd alleen maar het aller-allerbeste willen voor onze klanten, zijn we continu in ontwikkeling. En dat zit hem soms ook in kleine dingen. Zo passen we vanaf deze maand je mobiele factuur voor het nummer xxx aan, zodat deze nog duidelijker en overzichtelijker is."

Stoom kwam uit m'n oren: Duidelijker? Overzichtelijker? Ik wil gewoon mn facturen kunnen zien en downloaden, meer vraag ik niet!

Ik hoop dat het nu eens snel opgelost kan worden, want ik ben het helemaal beu 😡
icon

Beste antwoord door Hinke van Tele2 2 February 2018, 09:50

Bekijk origineel bericht

Dit topic is gesloten. Maak een nieuw topic aan als je een vraag hebt.

1 reactie

Reputatie 4
Hi Biek,

Het zou inderdaad niet nodig moeten zijn om je cookies te verwijderen, om op die manier je nieuwste factuur in te zien. En je hoeft niet een andere browser te gebruiken, aangezien Mijntele2 toegankelijk is via alle browsers. Wat je kan doen, is ervoor kiezen dat de factuur als bijlage naar je mail wordt gestuurd. Dit kun je instellen via Je Account > Berichten zodra je ingelogd bent in Mijntele2.

Groetjes,

Hinke