beantwoord

PUKCODE KWIJT

  • 24 September 2019
  • 1 reactie
  • 360 x bekeken

Hoi, ik ben mijn pukcode kwijt en kan niet inloggen op tele 2 omdat het wachtwoord niet werkt. Een nieuw wachtwoord aanvragen lukt ook niet omdat er een storing is op de site (heb ik mij laten vertellen door een medewerker), het lijkt niet alsof ze hier iets aan doen want ik zit al 4 dagen zonder werkende simkaart. Hoe los ik dit op? Ik heb mijn telefoon dringend nodig, bellen met de klantenservice duurt 30 minuten aan wachttijd en dan helpen ze je nog niet verder. Moet ik een nieuwe simkaart aanvragen en hoelang duurt dat? of kan ik er eentje kopen ergens en dan het zelfde nummer behouden? hELLPP
icon

Beste antwoord door eric 24 September 2019, 19:56

Bekijk origineel bericht

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Je kunt deze zelf aanvragen.

Reageer